| Český jazyk a literatura |
Uvádí základní literární směry a jejich výzmané představitele v české a světové literatuře v období 1945 - 1968. |
Tolkien, Ginsberg, Camus, |
Výchova demokratického občana, principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování. |
| Anglický jazyk |
Sestaví jednoduché ústní sdělení týkající se situací souvisejících s životem v rodině, škole a probíranými tématickými okruhy. |
Samostatné ústní vyjadřování na zadané téma v rámci probrané slovní zásoby. |
|
| Španělský jazyk |
Používá abecední slovník učebnice a dvojjazyčný slovník. |
Vyhledávání internacionalismů, slovotvorba, přechylování, rodové dvojice. |
|
| Německý jazyk |
Písemně sdělí základní údaje o své osobě, své rodině a běžných každodenních situacích. Reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu, promluvy a jednoduché konverzace. |
- časový rozvrh dne - vyprávění, dialogy |
- řadové číslovky, číslovky větší než 1000 (opakování, doplnění) |
| Matematicko fyzikální základ |
Řeší polohové a nepolohové konstrukční úlohy. |
Konstrukční úlohy s využitím thaletovy kružnice. |
|
| Člověk a jeho svět |
•charakterizuje jednotlivé totalitní systémy, příčiny jejich nastolení v širších ekonomických a politických souvislostech a důsledky jejich existence pro svět. |
•hospodářská krize, vývoj ČSR do roku 1948 |
Vypracováno formou samostatných prací - práce s různými zdroji informací |
| Svět přírody |
Určí polohu a objasní stavbu a funkci orgánů a orgánových soustav lidského těla, vysvětlí jejich vztahy. Rozlišuje příčiny, případně příznaky běžných nemocí a uplatňuje zásady jejich prevence a léčby. Aplikuje předlékařskou první pomoc při poranění a jiném poškození těla. V případě potřeby poskytne adekvátní první pomoc. |
stavba, funkce a význam orgánů, orgánových soustav - cévní soustava onemocnění cévné soustvy resuscitace resuscitace |
|
| Člověk a společnost |
Provádí jednoduché právní úkony a chápe jejich důsledky, uvede příklady některých smluv upravujících občanskoprávní vztahy - osobní přeprava; koupě, oprava či pronájem věci. •uvede a porovná nejčastější způsoby krytí deficitu domácnosti (úvěry, splátkový prodej, leasing) |
• občanskoprávní vztahy kolem nás •produkty finančního trhu pro získání prostředků |
|
| Estetická výchova |
Nalézá vhodnou formu pro prezentaci svých výtvorů. Využívá své dovednosti k osobitému výtvarnému projevu. |
Reprodukcea prezentace výtvarných děl světových malířů. |
|
| Tělesná výchova |
Užívá osvojované názvosloví na úrovni cvičence, rozhodčího,diváka, čtenáře novin a časopisů, uživatele internetu. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. |
komunikace v TV herní kombinace v košíkové a v odbíjené |
|
| Člověk a svět práce |
Posoudí své možnosti při rozhodování o volbě vhodného povolání a profesní přípravy. Využije profesní informace a poradenské služby pro výběr vhodného vzdělávání. |
požadavky na jednotlivé profesevzdělávací systém v ČR orientace v inzertní části médií |
referáty o středních školách |