Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 8. ročník od 15.11.2010 do 26.11.2010

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura - uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období od konce 18. století do poloviny 19. století. - rozlišuje subjektivní a objektivní sdělení a komunikační záměr partnera v hovoru. - spisovně vyslovuje česká a běžně užívaná cizí slova. v písemném projevu používá správné tvary běžně užívaných cizích slov pravopis morfologický i syntaktický ve větě jednoduché i souvětí. - romantismus české a světové literatury - znaky subjektivního a objektivního sdělení - zvuková stránka jazyka, výslovnost, přízvuk slovní a větný, výslovnost běžně užívaných cizích slov a jmen cizího původu, skloňování slov cizího původu, jejich přiřazování ke vzorům ohýbání slov cizího původu
Anglický jazyk Sestaví jednoduché písemné sdělení týkající se situací souvisejících s životem v rodině, škole a probíranými tematickými okruhy. Samostatný písemný projev. Psaní krátké kritiky filmu, knihy.
Španělský jazyk Rozumí jednoduchým větám. Předložky a určení místa, času a způsobu.
Německý jazyk Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. umístění předmětů a budov, orientace v prostoru
Matematicko fyzikální základ využívá s porozuměním při řešení problémů a úloh vztah mezi rychlostí, dráhou a časem u rovnoměrného pohybu těles ; zdůvodňuje a využívá polohové vlastnosti přímek a kružnic. úlohy o pohybu - složitější; kruh, kružnice; vzájemná poloha přímky a kružnice; vzájemná poloha kružnic;
Svět přírody Orientuje se v periodické soustavě chemických prvků, rozpozná vybrané kovy a nekovy a usuzuje na jejich možné vlastnosti. rozlišuje chemické prvky, pojmy užívá ve správných souvislostech vlastnosti a použití vybraných prvků skupiny a periody v periodické soustavě prvků názvy a značky chemických prvků
Estetická výchova - obměňuje různé vlastnosti prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů pro získání osobitých výsledků. - dokáže ocenit kvalitní vokální projev druhého. - využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. - sledování změny efektu výtvarného díla při obměňování vlastností linií, tvarů, textury, objemu a barevné kvality - reflexe vokálního projevu - zpěv s hudebním doprovodem
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje při doplňkových sportech. Zorganizuje samostatně i v týmu jednoduché turnaje a závody na úrovni školy. Dobrovolně se podílí na programech podpory zdraví v rámci školy a obce. herní kombinace v košíkové a odbíjené zařazované doplňkové sporty organizace prostoru a pohybových činností prevence a programy podpory zdraví