Plán výuky ročníku
Plán výuky pro 6. ročník od 04.10.2010 do 15.10.2010
Poznámka: od 5. - 8. října zotavovací pobyt v RS Lites
| Předmět | Výstup | Učivo | Další upřesnění |
|---|---|---|---|
| Český jazyk a literatura | Správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci. | přídavná jména, zájmena | |
| Anglický jazyk | V textech vyhledá známé výrazy, fráze a odpovědi na otázky. Tvorba jednoduchého písemného textu | Vyhledávání klíčových slov v textu Tvorba jednoduchého textu - recept, jídelní lístek Jednotné a množné číslo, členy, nakupování | |
| Matematicko fyzikální základ | znázorní záporná čísla na číselné ose provádí početní operace v oboru celých čísel změří vhodně zvolenými měřidly některé důležité fyzikální veličiny charakterizující látky a tělesa, | sčítání a odečítání záporných čísel vlastnosti těles | |
| Člověk a jeho svět | Rozpoznává netolerantní, rasistické, xenofobní a extremistické projevy v chování lidí. | rasismus, xenofobie | komunitní kruhy |
| Člověk a společnost | Vyjádří své možnosti, jak může v případě potřeby pomáhat lidem v nouzi a v situacích ohrožení. Objasní význam zemědělství, dobytkářství a zpracování kovů pro lidskou společnost. | organizace na pomoc lidem v nouzi neolitická revoluce - z lovce zemědělcem | 12.10. - velký opakovací test - dělení dějin, pravěk, vývoj člověka, světadíl Afrika |
| Estetická výchova | Vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů. | Linie, tvary, textury, objemy, podobnost, kontrast, rytmus, světlostní a barevné kvality | |
| Tělesná výchova | Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Uplatňuje vhodné a bezpečné chování i v méně známém prostředí sportovišť, přírody, silničního provozu. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. | turistika + pobyt v přírodě zásady bezpečného chování na sportovních akcích mimo školu basketbalová průprava, pohybové hry s míčem i bez míče, atletika | průřezové téma: osobnostní a sociální výchova, sociální rozvoj, kooperace, kompetice |
| Člověk a svět práce | Řeší jednoduché technické úkoly, na zadaný výrobek používá vhodný materiál a správně zvolené nářadí k opracování. | použití ručního nářadí |