| Český jazyk a literatura |
Procvičování a opakování |
Skladba, věty hlavní, vedlejší, souvětí souřadné, podřadné, druhy vedlejších vět, poměry mezi větami hlavními. Výtah |
|
| Anglický jazyk |
Stručně reprodukuje obsah přiměřeně obtížného textu, promluvy a konverzace. |
móda, styl, oblékání |
|
| Španělský jazyk |
Rozumí obsahu a smyslu jednoduchého textu. |
vyjadřování velikosti a množství |
|
| Německý jazyk |
Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. Používá abecední slovník učebnice a dvojjazyčný slovník. Vyslovuje a čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty složené ze známé slovní zásoby. |
-zápis známého textu podle diktátu, čtení autentických textů |
- Vánoce, koledy |
| Matematicko fyzikální základ |
Určí v jednoduchých případech práci vykonanou silou a z ní určí změnu energie tělesa Využívá s porozuměním vztah mezi výkonem, vykonanou prací a časem Využívá s porozuměním vztah mezi výkonem, vykonanou prací a časem |
práce, energie tělesa druhy energií, přeměna energií, zákon zachování energie výkon, příkon, účinnost |
|
| Svět přírody |
Rozlišuje chemické sloučeniny a pojmy užívá ve správných souvislostech. Porovnává vlastnosti a použití vybraných prakticky významných oxidů, hydroxidů a posoudí vliv významných zástupců těchto látek na životní prostředí. |
názvosloví jednoduchých anorganických sloučenin - oxidy, halogenidy, sulfidy, hydroxidy vlastnosti a využití oxidů,hydroxidů |
Environmentální výchova, lidské aktivity a problémy životního prostředí - chemie jako pomocník i nebezpečí |
| Člověk a společnost |
Objasní souvislost mezi událostmi francouzské revoluce a napoleonských válek na jedné straně a rozbitím starých společenských struktur v Evropě na straně druhé. Zdůvodňuje vznik USA a jeho vnitřní vývo. přiměřeně uplatňuje svá práva a respektuje práva a zájmy druhých lidí. |
dokončení Napolenských válek vznik USA, občanská válka rasismus, postoj k menšinám |
|
| Estetická výchova |
Obměňuje různé vlastnosti prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů pro získání osobitých výsledků;zpívá dle svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně. |
Práce s výtvarnými motivy. Zpěv s hudebním doprovodem. |
|
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Z nabídky zvolí vhodný rozvojový program ke zlepšení své tělesné zdatnosti. |
průpravná cvičení k míčovým hrám kondiční programy |
|
| Člověk a svět práce |
Orientuje se v pracovních činnostech vybraných profesí. |
problematika trhu práce |
|