| Český jazyk a literatura |
uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře v době fašistické okupace rozpoznává základní rysy významného individuálního stylu autora odlišuje spisovný a nespisovný projev a vhodně využívá spisovné jazykové prostředky vzhledem ke svému komunikačnímu záměru |
přehled a ukázky světové a české literatury v období 2. světové války autorská poetika, srovnání poetiky vybraných autorů komunikační záměr, prostředky k jeho dosažení, manipulativní techniky |
|
| Anglický jazyk |
Písemně, gramaticky správně tvoří a obměňuje jednoduché věty a krátké texty. |
Úprava textu, volný překlad do angličtiny. |
Stavba věty. |
| Španělský jazyk |
Napíše jednoduché sdělení a odpověď na sdělení za správného použití gramatických jevů a struktur. |
Imperfektum. |
|
| Matematicko fyzikální základ |
aplikuje znalost úprav lomených výrazů při řešení složitějších úloh formuluje a řeší reálnou situaci pomocí rovnic a jejich soustav. určí vlastnosti polovodiče |
lomené výrazy úpravy fyzikálních vzorců rovnice s neznámou ve jmenovateli vlastnosti polovodiče |
opakování |
| Svět přírody |
Rozliší nejjednodušší uhlovodíky, uvede jejich zdroje, vlastnosti a použití. Vysvětlí role členů komunity (rodiny, třídy, spolku) a uvede příklady pozitivního a negativního vlivu na kvalitu sociálního klimatu (vrstevnická komunita, rodinné prostředí) z hlediska prospěšnosti zdraví. |
- alkany, alkeny, cykloalkany - společenské role a zdraví |
2.12. Laboratorní práce - uhlovodíky |
| Člověk a společnost |
Žák rozlišuje a porovnává různé formy vlastnictví a uvede jejich příklady. Žák na příkladech demonstruje zneužití techniky ve světových válkách a jeho důsledky. Žák se orientuje na časové ose a v historické mapě, řadí hlavní historické epochy v chronologickém sledu. Žák hodnotí a porovnává na přiměřené úrovni lidský a hospodářský potenciál České republiky v evropském a světovém kontextu. |
Osobní, soukromé, státní, skupinové, družstevní vlastnictví Druhá světová válka Práce s časovou osou a dějepisnými mapami, přehled historických epoch Hospodářský potenciál a lidské zdroje České republiky |
Výchova demokratického občana, občan, občanská společnost a stát – Listina základních práv a svobod 9. 12. 2009 - test ze zvládnutí očekávaných výstupů probraných od 26. 10. 2009 9. 12. 2009 - test, jeho obsahem bude opakování všech probraných očekávaných výstupů předmětu Člověk a společnost počínaje 26. říjnem (viz čtrnáctidenní plány) |
| Estetická výchova |
vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjáření a jejich vztahů. vysvětluje své postoje ke způsobům výtvarného vyjádření s vědomím osobní, společenské a kulturní podmíněnosti svých hodnotových soudů |
malba na plátno |
|
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech. |
košíková - poziční střelba, postupný útok, obrana osobní florbal, házená, odbíjená |
|