Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 9. ročník od 30.11.2009 do 11.12.2009

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře v době fašistické okupace rozpoznává základní rysy významného individuálního stylu autora odlišuje spisovný a nespisovný projev a vhodně využívá spisovné jazykové prostředky vzhledem ke svému komunikačnímu záměru přehled a ukázky světové a české literatury v období 2. světové války autorská poetika, srovnání poetiky vybraných autorů komunikační záměr, prostředky k jeho dosažení, manipulativní techniky
Anglický jazyk Písemně, gramaticky správně tvoří a obměňuje jednoduché věty a krátké texty. Úprava textu, volný překlad do angličtiny. Stavba věty.
Španělský jazyk Napíše jednoduché sdělení a odpověď na sdělení za správného použití gramatických jevů a struktur. Imperfektum.
Matematicko fyzikální základ aplikuje znalost úprav lomených výrazů při řešení složitějších úloh formuluje a řeší reálnou situaci pomocí rovnic a jejich soustav. určí vlastnosti polovodiče lomené výrazy úpravy fyzikálních vzorců rovnice s neznámou ve jmenovateli vlastnosti polovodiče opakování
Svět přírody Rozliší nejjednodušší uhlovodíky, uvede jejich zdroje, vlastnosti a použití. Vysvětlí role členů komunity (rodiny, třídy, spolku) a uvede příklady pozitivního a negativního vlivu na kvalitu sociálního klimatu (vrstevnická komunita, rodinné prostředí) z hlediska prospěšnosti zdraví. - alkany, alkeny, cykloalkany - společenské role a zdraví 2.12. Laboratorní práce - uhlovodíky
Člověk a společnost Žák rozlišuje a porovnává různé formy vlastnictví a uvede jejich příklady. Žák na příkladech demonstruje zneužití techniky ve světových válkách a jeho důsledky. Žák se orientuje na časové ose a v historické mapě, řadí hlavní historické epochy v chronologickém sledu. Žák hodnotí a porovnává na přiměřené úrovni lidský a hospodářský potenciál České republiky v evropském a světovém kontextu. Osobní, soukromé, státní, skupinové, družstevní vlastnictví Druhá světová válka Práce s časovou osou a dějepisnými mapami, přehled historických epoch Hospodářský potenciál a lidské zdroje České republiky Výchova demokratického občana, občan, občanská společnost a stát – Listina základních práv a svobod 9. 12. 2009 - test ze zvládnutí očekávaných výstupů probraných od 26. 10. 2009 9. 12. 2009 - test, jeho obsahem bude opakování všech probraných očekávaných výstupů předmětu Člověk a společnost počínaje 26. říjnem (viz čtrnáctidenní plány)
Estetická výchova vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjáření a jejich vztahů. vysvětluje své postoje ke způsobům výtvarného vyjádření s vědomím osobní, společenské a kulturní podmíněnosti svých hodnotových soudů malba na plátno
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech. košíková - poziční střelba, postupný útok, obrana osobní florbal, házená, odbíjená