Český jazyk a literatura |
Správně píšeš i/y v příčestí minulém.
tvoří vlastní literární text na dané téma.
volně reprodukuje text podle svých schopností
rozlišuje ve slově kořen, předponovou a příponovou část a koncovku.
Vyprávíš a píšeš podle osnovy. |
shoda přísudku s podmětem, referátm, s, z, vz, koncovky podstatných a přídavných jmen - procvičování, práce s osnovou, čárky ve větě - oslovení, několikanásobný větný člen |
čárky ve větě (oslovení, několikanásobný větný člen)
Osobnostní a sociální výchova, kreativita – cvičení pro rozvoj základních rysů kreativity. hodnocení projevu spolužáka, |
Anglický jazyk |
Zapojí se do jednoduchých rozhovorů.
vhodná reakce při vedení rozhovoru
Vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, který se vztahuje k osvojovaným tématům. |
vhodná reakce při vedení rozhovoru
vyhledávání konkrétních informací (o předmětech, osobách, zvířatech, činnostech nebo jiných osvojovaných tématech) v krátkém jednoduchém textu |
Osobnostní a sociální výchova Mezilidské vztahy
Enviromentální výchova Lidské aktivity a problémy životního prostředí |
Matematika a její aplikace |
narýsuje a znázorní základní rovinné útvary podle zápisu konstrukce.
Porovnáš, sčítáš a odčítáš zlomky se stejným jmenovatelem.
Řešíš nestandardní slovní úlohy. |
Narýsuješ rovinné útvary podle zápisu konstrukce.
porovnávání, Vytvoříš zápis konstrukce. porovnávání, sčítání a odčítání zlomků se shodným jmenovatelem, Sčítání a odčítání zlomků se shodným jmenovatelem |
Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání –řešení problémů
úlohy s antisignálem, odhady výsledků a jejich reálnost |
Člověk a jeho svět |
Srovnáváš způsob života našich předků v minulosti a současnosti.
rozeznává současné a minulé a orientuje se v hlavních reáliích minulosti a současnosti naší vlasti s využitím regionálních specifik.
vytvoří jednoduchou prezentaci |
časová osa historie českého státu, vybrané události a osobnosti našich dějin - šedesátá léta, 1989, součsnost - porovnávání
Pracuješ s mapou světa a Evropy.
vytvoří jednoduchou prezentaci |
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, Evropa a svět nás zajímá – společné dějiny
Výchova demokratického občana, občanská společnost a škola – demokratické vztahy ve škole, škola jako model otevřeného partnerství |
Kultura ducha a těla |
ztvárňuje hudbu pohybem s využitím tanečních kroků na základě individuálních schopností a dovedností vytváří pohybové improvizace.
rozlišuje jednotlivé kvality tónů, rozpozná výrazné tempové a dynamické změny v proudu znějící hudby.
Necháváš se inspirovat různými výtvarnými díly.
se orientuje v informačních zdrojích o pohybových aktivitách a sportovních akcích ve škole i v místě bydliště, samostatně získá informace. Podílí na realizaci pravidelného pohybového režimu, uplatňuje kondičně zaměřené činnosti. |
pantomina a pohybové improvizace s využitím tanečních kroků,
kvalita tónů, tempo, dynamika hudby a jejich označování
práce s výtvarným námětem (různé přístupy ke zpracování jednoho tématu), zdroje informací o pohybových činnostech
práce s informací
význam pohybu pro zdraví (pohybový režim, délka a intenzita pohybu) |
Mediální výchova, kritické čtení a vnímání mediálních sdělení – identifikování základních orientačních prvků v textu. |