Český jazyk a literatura |
reprodukuje obsah přiměřeně složitého sdělení a zapamatuje si z něj podstatná fakta. Roztřídíš přídavná jména a doplňuješ jejich koncovky.
Tvoříš vlastní literární text na dané téma. Používáš základní literární pojmy.
Poznáš nevyjádřený podmět. |
vystižení jádra sdělení a jeho reprodukce, přídavná jména
(měkká, tvrdá a přivlastňovací), stupňování přídavných jmen,, literární pojmy, neúplná základní skladební dvojice |
Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání – cvičení schopností zapamatování. stupňování přídavných jmen, Osobnostní a sociální výchova, kreativita – cvičení pro rozvoj základních rysů kreativity.
rým, verš, sloka, divadelní hra |
Anglický jazyk |
Napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě, rodině, činnostech a událostech z oblasti zájmů a každodenního života.
Rozumí slovům a jednoduchým větám, které jsou pronášeny pomalu a zřetelně, a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu. |
- slova, slovní spojení, krátké věty, s jejichž použitím sestaví pozdrav, dotaz či vzkaz, ve kterém sdělí konkrétní informace nebo se na ně zeptá (např. jak se má, co dělá, vlastní a umí, zda souhlasí či nesouhlasí) za použití základních zdvořilostních obratů (pozdrav, oslovení, poděkování, rozloučení)
-slovní zásoba a jazykové prostředky, které se vztahují k osvojovaným tématům |
Učebnice Lekce 6A,B - slovní zásoba a mluvnice pro Popis lidí, Present Continuous - kladné a záporné věty, možno i aktuální téma Thanksgiving |
Matematika a její aplikace |
Počítáš se závorkami, provádíš výpočty ve správném pořadí. Narýsuješ trojúhelník. Čteš a sestavuješ jednoduché tabulky a diagramy. |
rýsování rovnostranného a rovnoramenného trojúhelníku
rýsování pomocí kružnic, čtení a sestavování tabulek a diagramů |
ceníky
obrázkové diagramy
práce s jízdními řády, výsledkovými tabulkami... |
Člověk a jeho svět |
Vysvětlíš souvislost pohybů Země se střídáním dne, noci a ročních období. přizpůsobivost organismů, Poskytneš první pomoc. Pracuješ s mapou světa a Evropy. Orientuješ se v historii českého státu. Vysvětlíš, proč spořit, kdy si půjčovat a jak vracet dluhy. Komunikuješ přes e-mailovou schránku, Google Classroom, Meet, instant messaging komunikace a používáš kalendář. Pracuješ s textem a obrázkem v textovém editoru. |
pohyby Země, střídání dne, noci, ročních období, poskytnutí první pomoci (prakticky), prevence úrazů, nemoc, drobné úrazy a poranění, Polsko, časová osa historie českého státu, vybrané události a osobnosti našich dějin, úspory a půjčky, práce s adresářem emailu, Meet, kalendář, Classroom, hardware i software
Instant messaging komunikace, základní typografická pravidla |
Osobnostní a sociální výchova, Seberegulace a sebeorganizace - cvičení sebekontroly, sebeovládání. Polsko, Marie Terezie, Josef II., Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, Evropa a svět nás zajímá – společné dějiny |
Kultura ducha a těla |
Pracuješ podle slovního návodu, předlohy, jednoduchého náčrtu. na základě svých hudebních schopností a dovedností využívá jednoduché popřípadě složitější nástroje k reprodukci jednoduchých motivů skladeb a písní. nalézá obsah výtvarných zobrazení, která vytvořil, vybral či upravil a komunikuje o nich. |
postup podle stručného a srozumitelného slovního návodu, předlohy a náčrtu, Při poslechu si všímáš změn v dynamice a tempu. Zvládáš gymnastickou průpravu a cvičíš na hudbu., reaguje na pokyny k vlastnímu provedení pohybové činnosti. komunikace v TV (základní tělocvičné názvosloví, smluvené povely a signály). |
|