| Anglický jazyk |
Rozumí informacím v jednoduchých poslechových textech, jsou-li pronášeny pomalu a zřetelně. Žák se zeptá na základní informace. |
• porozumění konkrétním informacím v pomalu a zřetelně pronášeném jednoduchém projevu, který se vztahuje k osvojovaným tématům • zjišťování informací týkajících se běžných témat v každodenních situacích za použití slovních spojení a vět -Osobnostní a sociální výchova, komunikace - potřeba komunikace mezi lidmi různých jazyků. |
témata a slovní zásoba: Social circles, popis zkušenosti, přídavná jména k popisu vlastností, mezilidské vztahy, volnočasové aktivity. gramatika: předpřítomný čas V učebnici lekce 1/A,B |
| Španělský jazyk |
rozumí krátkému jednoduchému textu zejména, pokud má k dispozici vizuální oporu, a vyhledá v něm požadovanou informaci PT: Multikulturní výchova, Osobnostní a sociální výchova
|
deportes, mis planes para el futuro |
opakování budoucí čas, práce s textem, poslechová cvičení |
| Německý jazyk |
Rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou pronášeny pomalu a s pečlivou výslovností a reaguje na ně. |
reakce na jednoduché verbální pokyny učitele při práci s učebnicí, pohybu ve třídě a řešení jazykových úkolů. |
|
| Svět přírody |
Rozliší výchozí látky a produkty chemických reakcí, uvede příklady prakticky důležitých chemických reakcí, provede jejich klasifikaci a zhodnotí jejich využívání.
Přečte chemické rovnice a s užitím zákona zachování hmotnosti vypočítá hmotnost výchozí látky nebo produktu.
Aplikuje poznatky o faktorech ovlivňujících průběh chemických reakcí v praxi a při předcházení jejich nebezpečnému průběhu. |
Chemické rovnice - slučování, neutralizace Zákon zachování hmotnosti
Látkové množství, molární hmotnost
Vliv teploty, plošného obsahu povrchu výchozích látek na rychlost chemických reakcí, katalyzátory |
|
| Člověk a společnost |
Na příkladech demonstruje zneužití techniky ve světových válkách a jeho důsledky. |
Vypuknutí 1. sv. války - Atentát v Sarajevu |
|
| Estetická výchova |
zpívá dle svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase i vícehlase Užívá k tvorbě některé metody uplatňované v současném výtvarném umění a digitálních médiích - počítačová grafika, fotografie, video, animace |
deklaace, jednohlasý a vícehlasý zpěv počítačová grafika, fotografie, video, animace |
Nácvik vybrané písně s rytmickým doprovodem ve skupinách KOMPOZICE - seznámení s teorií, inpsirace slavnými výtvarnými díly k vlastní fotografií, a její úprava v grafickém programu |
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. |
odbíjená, košíková, doplňkové sporty |
|
| Člověk a svět práce |
Využije profesní informace a poradenské služby pro výběr vhodného vzdělávání. |
úřad práce, návštěva SŠHaG,
|
|