| Český jazyk a literatura |
Uvádí základní literární směry a představitele ve světě v 1. polovině 20. století Uvádí základní literární směry a představitele ve světě v 2. polovině 20. století |
J. Joyce, V. Woolfová A. Camus (Cizinec), W. Golding (Pán much), beat generation, Orwell, Ionesco, Beckett |
práce s textem, tvorba vlastního textu (proud vědomí) práce s texty (samostatná práce, práce ve skupinách dle zadaných úkolů) |
| Anglický jazyk |
Popíše osoby, místa a věci ze svého každodenního života. Reaguje na jednoduché písemné sdělení. |
Popis životního prostředí. Formální dopis. Návrh na řešení/informace o problému. Písemné odpovědi s použitím jednoduchých slovních spojení a vět na krátké sdělení či otázky, které se týkají jeho samotného, dalších osob, prostředí v němž žije, každodenních činností a potřeb a způsobu života. |
Osobnostní a sociální výchova, komunikace - potřeba komunikace mezi lidmi různých jazyků. Mediální výchova, kritické čtení a vnímání mediálních sdělení - vyhledávání zábavních, informativních a společensky významných prvků ve sdělení. Project 4, lekce 5 |
| Španělský jazyk |
Rozumí základním informacím v krátkých poslechových textech týkajících se každodenních témat. |
porozumění konkrétním informacím v krátkém a jednoduchém poslechovém textu vztahujícímu se ke každodenním činnostem |
En el restaurante - slovní zásoba. Poslechová cvičení. Opakování číslovek. Vytvoří menu restaurace. |
| Německý jazyk |
Stručně reaguje na jednoduché písemné sdělení. Zapojí se do jednoduchých rozhovorů. |
Odpovědi na krátká sdělení či otázky s použitím jednoduchých slovních spojení a vět. Základní zdvořilostní obraty. Jednoduché rozhovory, otázky na konkrétní informace. |
Množné číslo podstatných jmen. Skloňování přídavných jmen. Témata: Zukunft, Träume und Wünsche, Traumberuf, Meine Pläne. |
| Matematicko fyzikální základ |
sčítá a odečítá lomené výrazy načrtne a sestrojí obraz jednoduchých těles v rovině určí vlastnosti polovodiče |
sčítání a odečítání lomených výrazů v rámci AMA volné rovnoběžné promítání, pravoúhlé promítání, základy výkresové dokumentace vlastnosti polovodiče vodivost typu P a N |
|
| Svět přírody |
Určí polohu a objasní stavbu a funkci orgánů a orgánových soustav lidského těla, vysvětlí jejich vztahy. Uplatňuje osvojené preventivní způsoby rozhodování, chování a jednání v souvislosti s běžnými, přenosnými, civilizačními a jinými chorobami. Vyjádří vlastní názor k problematice zdraví a diskutuje o něm v kruhu vrstevníků, rodiny i v nejbližším okolí. |
stavba, funkce a význam orgánů, orgánových soustav - nervová soustava a smysly prevence chorob problematika zdraví |
Průřezové téma:: Osobnostní a sociální výchova, sociální rozvoj, komunikace - otevřená a pozitivní komunikace." |
| Člověk a společnost |
Vývoj československého státu po ukončení druhé světové války. Orientuje se na mapě světa. |
ČSR 1945- 1948 státy světa a jejich hlavní města |
|
| Estetická výchova |
ověřuje komunikační účinky vybraných, upravených nebo samostatně vytvořených výtvarných vyjádření v sociálních vztazích. nalézá vhodnou formu pro prezentaci vybraných, upravených nebo samostatně vytvořených výtvarných vyjádření. |
komunikační obsah vizuálně obrazných vyjádření vztah obsahu a formy obrazně vizuálního vyjádření |
Odevzdávání dokončených pláten Hranice setkávání – skupinová malba |
| Tělesná výchova |
Tělesná výchova Usiluje a zlepšení své tělesné zdatnosti. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. |
Vzdělávací videa z oblasti sportu. Dobrovolná domácí cvičení a outdoorové aktivity. Protahování, posilování, aerobní aktivity, kompenzační a mobilizační cvičení. Zdravý životní styl. |
on-line cvičení s pedagogem Google Učebna procházky |
| Člověk a svět práce |
Orientuje se v právech spotřebitele. |
reklamační řád, nekalé praktiky |
|