Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 05.10.2020 do 16.10.2020

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Využívá znalostí o jazykové normě při tvorbě vhodných jazykových projevů podle komunikační situace. Využívá znalostí o jazykové normě při tvorbě vhodných jazykových projevů podle komunikační situace. Správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě je používá ve vhodné komunikační situaci. Rozlišuje základní literární druhy a žánry, porovná jejich funkci. vypravování - vlastní text práce s chybou, gramatickou, lexikální, syntaktickou. Větný člen, holý, rozvitý, několikanásobný, přívlastek postupně rozvíjející. Procvičování skladby věty jednoduché. lyrika - balady K. J. Erbena, práce s textem a poslech zadání slohové práce v GC, termín odevzdání 9. 10. do 16.10. odevzdání 1. povinné četby na GC i osobně
Anglický jazyk Rozumí krátkým a jednoduchým textům, vyhledá v nich požadované informace. Vypráví jednoduchý příběh či událost ze svého každodenního života. Převypráví jednoduchý příběh, používá různé mluvnické časy. Budoucí časy - going to, will. Minulý čas Učebnice lekce 6. B, C, D. Osobnostní a sociální výchova, komunikace - technika řeči, výraz řeči.
Španělský jazyk odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, volného času a podobné otázky pokládá rozumí slovům a jednoduchým větám, které jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu. rozumí jednoduchým informačním nápisům a orientačním pokynům, které se týkají práce s textem slovesa SER a TENER přídavná jména a jejich tvary číslovky - časování sloves, užití vazeb, překladové cvičení, opakovací test na tato dvě slovesa procvičování bingo, otázka na telefonní číslo, rozhovory referáty - španělské svátky a oslavy PT: Multikulturní výchova
Německý jazyk Odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a podobné otázky pokládá. Rozumí základním informacím v krátkých poslechových textech. Verbální reakce na otázky, odpovídání a poskytování konkrétních informací, vyžádání konkrétních informací. Podstatná jména s určitým a neurčitým členem v 1. a 4. pádu. Slovesa "haben" a "sein". Číslovky 1 až 20. Téma: Ich und meine Familie. Test (sk. Hm)- slovní zásoba k tématu Meine Familie, časování pravidelných sloves a základní fráze.
Matematicko fyzikální základ Formuluje a řeší reálnou situaci pomocí rovnic. Zná základní fyzikální jednotky a jejich převody. Uvede konkrétní příklady jevů dokazujících, že se částice látek neustále pohybují a vzájemně na sebe působí. Předpoví, jak se změní délka či objem tělesa při dané změně jeho teploty. slovní úlohy zopakování a upevnění učiva z minulého školního roku Braunův pohyb, difuse tepelná délková roztažnost dilatační spáry
Svět přírody Odvodí na základě pozorování přírody závislost a přizpůsobení některých rostlin podmínkám prostředí. Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. práce s atlasem a klíčem - výtrusné rostliny Odvodí na základě pozorování přírody závislost a přizpůsobení některých rostlin podmínkám prostředí. stavba a funkce těla, orgánových soustav (obratlovci - ryby, obojživelníci, plazi) poznávačka - koření test - nahosemenné a výtrusné rostliny postery - bezobratlí
Člověk a společnost Porovná základní rysy západoevropské, byzantsko-slovanské a islámské kulturní oblasti. Objasní situaci Velkomoravské říše a její postavení v evropských souvislostech. Srovnává postavení světadílů, oceánů a makroregionů světa. Porovná základní rysy západoevropské, byzantsko-slovanské a islámské kulturní oblasti. Sámova říše. Velká Morava. Přírodní a socioekonomické poměry.
Estetická výchova zpívá dle svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase i vícehlase. vysvětluje své postoje ke způsobům výtvarného vyjádření s vědomím osobní, společenské a kulturní podmíněnosti svých hodnotových soudů. vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření nácvik zpěvu jednoduchých písní s doprovodem výtvarné vyjadřovací prostředky a jejich kulturní i historická podmíněnost. uplatňování vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních, symbolických, expresivních a mediálníc HV - Prezentace nacvičených písní ve skupinách, zaměření na vhodnou intonaci a rytmus VV - orientální město / perský koberec - práce inspirovaná uměním islámského kulturního okruhu, využití textur
Tělesná výchova Vstupuje do organizace svého pohybového režimu v závislosti na aktuální situaci. Vycházky do okolí školy se zařazením kompenzačních a relaxačních cviků fyzicky nenáročných. pouze v případě příznivého počasí, nutný vhodný oděv a vhodná obuv na pobyt venku
Člověk a svět práce Dodržuje zásady bezpečnosti, hygieny a ochrany při práci s nástroji a nářadím. Je schopen poskytnout první pomoc při úrazu. Sestaví podle návodu, náčrtu, plánu, jednoduchého programu daný model. Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, pracovní pomůcky. Obecné zásady při poskytování první pomoci, první pomoc při drobných poraněních. Tvorba modelů z různých materiálů.