| Český jazyk a literatura |
uvádí základní směry a jejich významné představitele ve světové literatuře období od konce 18. století do poloviny 19. století tvoří vlastní literární text využívá gramatických a syntaktických pravidel |
Němcová, Borovský úvaha opakování znalostí z pravopisu, práce s textem |
|
| Anglický jazyk |
Rozumí informacím v jednoduchých poslechových textech, jsou-li pronášeny pomalu a zřetelně. Adekvátně reaguje v běžných formálních i neformálních situacích. |
Témata týkající se školy, práce, stěhování do cizí země. Zapojování se do jasně strukturovaného rozhovoru pomocí slovních spojení a krátkých vět. Popis prostředí, ve kterém žije, běžné každodenní činnosti. Osobnostní a sociální výchova, potřeba komunikace mezi lidmi. |
|
| Španělský jazyk |
rozumí slovům a jednoduchým větám, které jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu |
Mi apartamento - slovesa hay a encontrar, slovní zásoba |
divadelní představení Mi mascota - zkoušky, výroba kulis, práce s textem PT: Multikulturní výchova |
| Německý jazyk |
Rozumí jednoduchým informačním nápisům a orientačním pokynům. |
•porozumění jednoduchým nápisům, popisům, instrukcím, pokynům, příkazům, zákazům užívaným v každodenním životě |
Opakování gramatických jevů a témat. Nepravidelná slovesa. Předložky se 4. pádem Téma: In der Stadt, Orientierung in der Stadt |
| Matematicko fyzikální základ |
Využívá Newtonovy zákony pro objasňování či předvídání reálných situací v jednoduchých situacích Sčítá a násobí mnohočleny Analyzuje a řeší jednoduché problémy, modeluje konkrétní situace, v nichž využívá matematický aparát v oboru celých a racionálních čísel |
Opakování zákonu setrvačnosti Sčítání a násobení mnohočlenů Slovní úlohy řešené rovnicemi |
|
| Svět přírody |
Orientuje se v periodické soustavě chemických prvků, rozpozná vybrané kovy, polokovy a nekovy, usuzuje na jejich možné vlastnosti. Používá pojmy atom a molekula ve správných souvislostech. Rozlišuje chemické sloučeniny, pojmy užívá ve správných souvislostech. Rozpozná podle charakteristických vlastností vybrané nerosty a horniny s použitím určovacích pomůcek. |
vlastnosti a použití vybraných prvků skupiny a periody v periodické soustavě prvků částicové složení látek - molekuly, stavba atomu chemická vazba vznik, vlastnosti, třídění a praktické využití vybraných nerostů a hornin, krystalizace |
|
| Člověk a společnost |
Popíšeš průběh revolučního roku v Itálii a Německu. Zhodnotíš přiměřeně strukturu, složky a funkce světového hospodářství. |
důvody a průběh revolucí - Itálie, Německo nerostné suroviny, obnovitelné a neobnovitelné zdroje |
|
| Estetická výchova |
využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách užívá k tvorbě některé metody uplatňované v současném výtvarném umění a digitálních médiích - počítačová grafika, fotografie, video, animace. |
hudební aktivity počítačová grafika, fotografie, video, animace |
zpěv vybraných písní / karaoke Počítačová grafika – koláž – parafráze inspirovaná uměleckými díly právě probíraného období v ČS // "Deník" - koláž |
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Uvádí do souvislostí zdravotní rizika spojená se zneužíváním návykových látek a životní perspektivu. |
atletika a úpolová cvičení gymnastika, moderní gymnastika, kondiční formy cvičení osobnostní a sociální výchova - sociální rozvoj - kooperace, kompetice. |
dokument Katka |
| Člověk a svět práce |
Prokáže v modelových situacích schopnost prezentace své osoby při vstupu na trh práce. |
Prezentace start-upových kampaní |
|