| Český jazyk a literatura |
Čteš malá tiskací písmena. (plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti) Plynule čteš věty. (plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti) Píšeš správné tvary písmen a číslic, správně spojuje písmena. (píše správné tvary písmen a číslic, správně spojuje písmena) Seřadíš obrázky a vytvoříš z nich jednoduchý příběh. (seřadí ilustrace podle dějové posloupnosti a vytvoří podle nich jednoduchý příběh) Rozumíš písemnému zadání. (porozumí písemným pokynům přiměřené složitosti) Kontroluješ vlastní písemný projev. (kontroluje vlastní písemný projev) |
písmena abecedy (rozpoznávání malých tiskacích písmen), technika čtení slov technika čtení jednoduchých vět a textů - Zuzanka a písmenka, Kuba nechce číst, Kubula a Kuba Kubikula úhledný, čitelný a přehledný písemný projev - Písanka 2 vypravování podle obrázků, jednoduchá osnova příběhu, spojování obsahu textu s ilustrací čtení s porozuměním návyky spojené s kontrolou a opravou vlastní práce |
Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání cvičení smyslového vnímání, pozornosti a soustředění. Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání - cvičení dovednosti řešení problémů. |
| Člověk a jeho svět |
Čteš a zapisuješ čísla do 20. (čte a zapisuje přirozená čísla do 1 000) Porovnáváš čísla do 20. (porovnává přirozená čísla do 1 000, užívá a zapisuje vztah rovnosti a nerovnosti) Orientuješ se v číselné řadě do 20. (užívá lineární uspořádání; zobrazí číslo na číselné ose) Rozeznáš, pojmenuješ, vymodeluješ a popíšeš čtverec, obdélník, trojúhelník, kruh. (rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní rovinné útvary a nachází v realitě jejich reprezentaci) Rozeznáš, pojmenuješ, vymodeluješ krychli, kouli. (rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše jednoduchá tělesa) Řešíš a tvoříš slovní úlohy. (řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje a modeluje osvojené početní operace) Popíšeš, jak se proměňuje příroda v jednotlivých ročních obdobích. (pozoruje, popíše a porovná viditelné proměny v přírodě v jednotlivých ročních obdobích) |
čtení a zápis čísel do 18 porovnávání množství a jejich číselných vyjádření v oboru 0 - 18, značky <, >, = číselná osa zobrazování čísla na číselné ose v oboru 0 - 18 číselná řada pojmy: před, za, hned před, hned za, mezi řešení a tvorba slovních úloh o běžných situacích, které děti znají základní změny v přírodě v průběhu roku - jarní rostliny |
Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání - řešení problémů |
| Kultura ducha a těla |
Pozoruješ přírodu. (provádí pozorování přírody) Zapojuješ se do společného zpívání. (zpívá na základě svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase) Zvládáš gymnastická cvičení. (zvládá v souladu s individuálními předpoklady jednoduché pohybové činnosti jednotlivce nebo činnosti prováděné ve skupině; usiluje o jejich zlepšení) |
pozorování rozvoj hlavového tónu správné dýchání činnosti napomáhající ke splnění očekávaných výstupů; vzdělávací obsah se prolíná všemi výstupy |
Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj, sebepoznání a sebepojetí - poznávání vlastních fyzických a psychických možností ve sportu. |