Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 1. ročník od 06.04.2020 do 24.04.2020

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Čteš malá tiskací písmena. (plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti) Plynule čteš věty. (plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti) Píšeš správné tvary písmen a číslic, správně spojuje písmena. (píše správné tvary písmen a číslic, správně spojuje písmena) Seřadíš obrázky a vytvoříš z nich jednoduchý příběh. (seřadí ilustrace podle dějové posloupnosti a vytvoří podle nich jednoduchý příběh) Rozumíš písemnému zadání. (porozumí písemným pokynům přiměřené složitosti) Kontroluješ vlastní písemný projev. (kontroluje vlastní písemný projev) písmena abecedy (rozpoznávání malých tiskacích písmen), technika čtení slov technika čtení jednoduchých vět a textů - Zuzanka a písmenka, Kuba nechce číst, Kubula a Kuba Kubikula úhledný, čitelný a přehledný písemný projev - Písanka 2 vypravování podle obrázků, jednoduchá osnova příběhu, spojování obsahu textu s ilustrací čtení s porozuměním návyky spojené s kontrolou a opravou vlastní práce Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání cvičení smyslového vnímání, pozornosti a soustředění. Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání - cvičení dovednosti řešení problémů.
Člověk a jeho svět Čteš a zapisuješ čísla do 20. (čte a zapisuje přirozená čísla do 1 000) Porovnáváš čísla do 20. (porovnává přirozená čísla do 1 000, užívá a zapisuje vztah rovnosti a nerovnosti) Orientuješ se v číselné řadě do 20. (užívá lineární uspořádání; zobrazí číslo na číselné ose) Rozeznáš, pojmenuješ, vymodeluješ a popíšeš čtverec, obdélník, trojúhelník, kruh. (rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní rovinné útvary a nachází v realitě jejich reprezentaci) Rozeznáš, pojmenuješ, vymodeluješ krychli, kouli. (rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše jednoduchá tělesa) Řešíš a tvoříš slovní úlohy. (řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje a modeluje osvojené početní operace) Popíšeš, jak se proměňuje příroda v jednotlivých ročních obdobích. (pozoruje, popíše a porovná viditelné proměny v přírodě v jednotlivých ročních obdobích) čtení a zápis čísel do 18 porovnávání množství a jejich číselných vyjádření v oboru 0 - 18, značky <, >, = číselná osa zobrazování čísla na číselné ose v oboru 0 - 18 číselná řada pojmy: před, za, hned před, hned za, mezi řešení a tvorba slovních úloh o běžných situacích, které děti znají základní změny v přírodě v průběhu roku - jarní rostliny Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání - řešení problémů
Kultura ducha a těla Pozoruješ přírodu. (provádí pozorování přírody) Zapojuješ se do společného zpívání. (zpívá na základě svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase) Zvládáš gymnastická cvičení. (zvládá v souladu s individuálními předpoklady jednoduché pohybové činnosti jednotlivce nebo činnosti prováděné ve skupině; usiluje o jejich zlepšení) pozorování rozvoj hlavového tónu správné dýchání činnosti napomáhající ke splnění očekávaných výstupů; vzdělávací obsah se prolíná všemi výstupy Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj, sebepoznání a sebepojetí - poznávání vlastních fyzických a psychických možností ve sportu.