Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 1. ročník od 23.03.2020 do 03.04.2020

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Plynule čteš věty. (plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti) Píšeš správné tvary písmen a číslic, správně spojuje písmena. (píše správné tvary písmen a číslic, správně spojuje písmena) Seřadíš obrázky a vytvoříš z nich jednoduchý příběh. (seřadí ilustrace podle dějové posloupnosti a vytvoří podle nich jednoduchý příběh) Rozumíš písemnému zadání. (porozumí písemným pokynům přiměřené složitosti) Kontroluješ vlastní písemný projev. (kontroluje vlastní písemný projev) technika čtení jednoduchých vět a textů - Šípková Růženka, Sísa Kyselá úhledný, čitelný a přehledný písemný projev - dokončení Písanky 1, začínáme s Písankou 2 vypravování podle obrázků, jednoduchá osnova příběhu, spojování obsahu textu s ilustrací čtení s porozuměním návyky spojené s kontrolou a opravou vlastní práce Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání cvičení smyslového vnímání, pozornosti a soustředění. Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání - cvičení dovednosti řešení problémů.
Člověk a jeho svět Čteš a zapisuješ čísla do 20. (čte a zapisuje přirozená čísla do 1 000) Porovnáváš čísla do 20. (porovnává přirozená čísla do 1 000, užívá a zapisuje vztah rovnosti a nerovnosti) Orientuješ se v číselné řadě do 20. (užívá lineární uspořádání; zobrazí číslo na číselné ose) Rozeznáš, pojmenuješ, vymodeluješ a popíšeš čtverec, obdélník, trojúhelník, kruh. (rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní rovinné útvary a nachází v realitě jejich reprezentaci) Rozeznáš, pojmenuješ, vymodeluješ krychli, kouli. (rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše jednoduchá tělesa) Řešíš a tvoříš slovní úlohy. (řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje a modeluje osvojené početní operace) čtení a zápis čísel do 17 porovnávání množství a jejich číselných vyjádření v oboru 0 - 17, značky <, >, = číselná osa zobrazování čísla na číselné ose v oboru 0 - 17 číselná řada pojmy: před, za, hned před, hned za, mezi čtverec, obdélník, trojúhelník, kruh koule, krychle, třídění předmětů podle tvaru řešení a tvorba slovních úloh o běžných situacích, které děti znají Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání - řešení problémů
Kultura ducha a těla Pozoruješ přírodu. (provádí pozorování přírody) Zapojuješ se do společného zpívání. (zpívá na základě svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase) Zvládáš gymnastická cvičení. (zvládá v souladu s individuálními předpoklady jednoduché pohybové činnosti jednotlivce nebo činnosti prováděné ve skupině; usiluje o jejich zlepšení) pozorování rozvoj hlavového tónu správné dýchání činnosti napomáhající ke splnění očekávaných výstupů; vzdělávací obsah se prolíná všemi výstupy Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj, sebepoznání a sebepojetí - poznávání vlastních fyzických a psychických možností ve sportu.