Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 9. ročník od 20.05.2019 do 31.05.2019

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře v období od 70. let do současnosti vyhledává informace v různých typech katalogů, v knihovně i v dalších informačních zdrojích (konfrontace informačních zdrojů) - práce MM samizdat, exil, oficiální literatura, underground tvorba Václava Havla. práce s textem div. hry Audience moderní ženské autorky - Legátová, Hůlová, Soukupová příprava na ústní MM, opakování záznamů zdrojů
Anglický jazyk Vyhledá požadované informace v každodenních a autentických materiálech, které se týkají Austrálie. Reaguje na písemné sdělení. Informace o životním prostředí, potřebách, životě a každodenních činnostech lidí v Austrálii. Formální dopis. Podmínková souvětí (1. podmínka). Mediální výchova - kritické čtení.
Španělský jazyk napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat psaní slov, jednoduchých slovních spojení a vět týkajících se jeho osoby, rodiny přátel a každodenních činností stavba vět, ve kterých se sdělují konkrétní informace tvorba otázek - opakovací test na daná témata - tvorba menu restaurace - otázky na objednání nápoje či jídla
Německý jazyk Stručně reaguje na jednoduché písemné sdělení. Rozumí základním informacím v krátkých poslechových textech týkajících se každodenních témat. Odpovědi na krátká sdělení či otázky s použitím jednoduchých slovních spojení a vět. Test shrnující gramatiku a slovní zásobu 2. pololetí. Opakování gramatiky a témat tohoto pololetí.
Matematicko fyzikální základ Řeší úlohy na prostorovou představivost, aplikuje a kombinuje poznatky a dovednosti z různých tematických a vzdělávacích oblastí. prostorová představivost
Svět přírody Uvede příklady dědičnosti v praktickém životě. Zhodnotí využití prvotních a druhotných surovin z hlediska trvale udržitelného rozvoje na Zemi. Orientuje se v přípravě a využití různých látek v praxi a jejich vlivech na životní prostředí a zdraví člověka. Aplikuje znalosti o principech hašení požárů a řešení modelových situací z praxe. podstata dědičnosti, přenos genetické informace chemická výroba - rizika v souvislosti s životním prostředím, recyklace surovin; plasty a syntetická vlákna léčivé a návykové látky; pesticidy, detergenty, průmyslová hnojiva hořlavé látky - třídy hořlavých látek PT: Environmentální výchova, vztah člověka k prostředí - estetika, hygiena a ekonomika recyklace PT: Environmentální výchova, lidské aktivity a problémy životního prostředí - zásada předběžné opatrnosti
Člověk a společnost Posoudí postavení rozvojových zemí. Prokáže základní orientaci v problémech současného světa. -rozpad koloniálního systému, rozvojové země - aktuální problémy světa, ČR
Estetická výchova provádí jednoduché hudební improvizace vytváří a volí jednoduché doprovody Nalézá vhodnou formu pro prezentaci vybraných, upravených nebo samostatně vytvořených výtvarných vyjádření. Vytváření vlastního hudebního tělesa v programu GarageBand Konzultace maleb na plátno se spolužáky a vyučujícím, prezentace jejich obsahu. Téma: reflexe ZŠ Londýnské Prezentace vlastních prací.
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti vhodně aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech. Spolurozhoduje osvojené hry a soutěže. Herní kombinace v košíkové a odbíjené. Úpolová cvičení. Netradiční hry a doplňkové sporty.