| Český jazyk a literatura |
Uvádí základní literární směry světové literatury středověkého období a jejich významné představitele. Používá správné tvary slov v písemném projevu. |
legendy pravopisná cvičení |
|
| Anglický jazyk |
Popíše osoby, místa a věci ze svého každodenního života. Rozumí krátkým a jednoduchým textům, vyhledá v nich požadované informace. |
- popis sebe samého, dalších osob, prostředí, v němž žije, každodenních činností a potřeb a způsobu života za použití jednoduchých vět - odvozování významu neznámých slov, která se vyskytují v jednoduchém textu z daných souvislostí |
Reálie anglicky mluvících zemí - Velká Británie. Vyjádření budoucnosti pomocí "will". V učebnici lekce 2. |
| Španělský jazyk |
"napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat. " |
slovní zásoba Los animales, užití sloves všech tří tříd sloveso IR |
- tvorba plakátku Mi animal favorito - ústní prezentace |
| Německý jazyk |
Napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat. |
Psaní slov, slovních spojení a vět na dané téma. Sestavování krátkých písemných sdělení, pozdravů, poděkování, dotazů či vzkazů. |
Určování času: UhrxStunde. Téma: In der Schule. |
| Matematicko fyzikální základ |
provádí rozdělení celku na jednotlivé části užitím poměru; řeší modelováním a výpočtem situace vyjádřené poměrem; řeší aplikační úlohy na procenta; Užívá různé způsoby kvantitativního vyjádření pomocí zlomku, desetinného čísla, procenta |
poměr dělení celku na části v daném poměru; procento procento, desetinné číslo, zlomek |
|
| Svět přírody |
Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních skupin. |
stavba a funkce těla, orgánové soustavy(bezobratlí) rozeznání a zařazení běžných druhů do skupin (bezobratlí) |
Hlístice, kroužkovci, členovci. PT: Uvede příklady vlivu prostředí na utváření organismů. PT: Třídí a zařadí vybrané organismy do říší a nižších jednotek. Projekty - členovci. |
| Člověk a společnost |
Objasňuje vládu Jiřího z Poděbrad a uvádí souvislosti nástupu Jagellonců na český trůn. Uvádí evropské státy a jejich hlavní města. |
Jiří z Poděbrad Vladislav Jagellonský státy Evropy a jejich dominanty |
|
| Estetická výchova |
zvolí vhodný typ hudebně pohybových prvků k poslouchané hudbě. Na základě individuálních hudebních schopností a pohybové vyspělosti předvede jednoduchou pohybovou vazbu. užívá k tvorbě některé metody uplatňované v současném výtvarném umění a digitálních médiích - počítačová grafika, fotografie, video, animace vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. |
výrazový tanec, pantomima pohybová improvizace počítačová grafika, fotografie, video, animace uplatňování vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních, symbolických, expresivních a mediálních |
Realizace vlastního pohybového doprovodu k vybrané písni. Mozaika / koláž z odpadního materiálu (využití fotografie, tiskovin atp.) |
| Tělesná výchova |
zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti usiluje o zlepšení své tělesné zdatnosti |
průpravné a míčové hry- gymnastika, atleticka - skok vysoký, turistika a pobyt v přírodě (první pomoc na horách, základní providla pohybu na horách) Tělesná zdatnost |
8. 3. - 15. 3. Lyžařskosnowboardový kurz |
| Volitelné předměty |
Vhpr Míchá škálu barev ze tří primárních barev a bílé Využívá hlas k interpretaci různých pocitů a vjemů |
Malba temperovými barvami divadelní improvizace |
zátiší - míchání škály barev ze tří primárních barev a bílé - dokončení dramatické etudy, improvizace |
| Člověk a svět práce |
navrhne a sestaví jednoduché konstrukční prvky a ověří a porovná jejich funkčnost, nosnost, stabilitu aj.. |
tvorba jednoduchých konstrukčních prvků ze stavebnic |
|