| Český jazyk a literatura |
Správně píšeš předpony s-, z- a vz-. (rozlišuje ve slově kořen, předponovou a příponovou část a koncovku.) Vyprávíš a píšeš podle osnovy. (na základě osnovy vytváří krátký mluvený nebo písemný projev s dodržením časové posloupnosti.) Sestavíš příběh s použitím přímé řeči. (posuzuje úplnost či neúplnost jednoduchého sdělení.) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu |
předpony s-, z- a vz- práce s osnovou sestavení příběhu nebo sdělení z daných vět na základě časové nebo příčinné souvislosti |
Osobnostní a sociální výchova, kreativita - cvičení pro rozvoj základních rysů kreativity. Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání - cvičení smyslového vnímání, pozornosti a soustředění. |
| Anglický jazyk |
Vyhledá informace v jednoduchém textu, které se týkají zvířat, jejich života, popisu a výskytu. Odpovídá na jednoduché otázky v čase přítomném prostém a průběhovém, které se týkají zvířat. |
Přítomný čas prostý a průběhový. Sestaví jednoduchý rozhovor. Enviromentální výchova, osobnostní a sociální výchova. |
|
| Člověk a jeho svět |
Orientuješ se v historii českého státu. (Rozeznává současné a minulé a orientuje se v hlavních reáliích minulosti a současnosti naší vlasti s využitím regionálních specifik.) Srovnáváš způsob života našich předků v minulosti a současnosti. (Srovnává a hodnotí na vybraných ukázkách způsob života a práce předků na našem území v minulosti a současnosti s využitím regionálních specifik.) Vysvětlíš funkci orgánových soustav v lidském těle. (Využívá poznatků o lidském těle k vysvětlení základních funkcí jednotlivých orgánových soustav a podpoře vlastního zdravého způsobu života.) Stručně charakterizuje specifické přírodní jevy a z nich vyplývající rizika vzniku mimořádných událostí; v modelové situaci prokáže schopnost se účinně chránit. Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu. |
časová osa historie českého státu, vybrané události a osobnosti našich dějin (20. století) způsob života ve 20. století (50.,60.,70.léta) lidské tělo - orgány, péče o zdraví, zdravý životní styl rizika v přírodě, mimořádné události způsobené přírodními vlivy a ochrana před nimi |
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, Evropa a svět nás zajímá - společné dějiny Osobnostní a sociální výchova, Sebepoznání a sebepojetí - moje tělo, moje psychika. |
| Kultura ducha a těla |
Hraješ vybíjenou a přehazovanou. (Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti.) Ovládáš taktovací pohyby. (Reaguje pohybem na znějící hudbu, pohybem vyjadřuje metrum, tempo, dynamiku, směr melodie.) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu. |
hra vybíjené hra přehazované taktování |
Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj, kreativita - rozvoj schopnosti pohybového vyjádření. |
| Informatika |
Přečteš desetinné číslo a vyznačíš ho na číselnou osu. (přečte zápis desetinného čísla a vyznačí na číselné ose desetinné číslo dané hodnoty.) Narýsuješ rovinné útvary podle zápisu konstrukce. Vytvoříš zápis konstrukce. (narýsuje a znázorní základní rovinné útvary podle zápisu konstrukce.) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu. |
desetinná čísla v řádu desetin a setin konstrukce podle zápisu včetně jeho vytvoření |
|
| Volitelné předměty |
VHPR Ve výtvarné tvorbě využívá svoji představivost a fantazii Hudebně-dramatické aktivity |
Míchání barevné škály, práce s papírem Hudebně-dramatické hry |
3D obraz Zpěv písní, improvizační hry |