| Český jazyk a literatura |
Správně píšeš předpony s-, z- a vz-. (rozlišuje ve slově kořen, předponovou a příponovou část a koncovku.) Napíšeš vyprávění. (Píše správně po stránce obsahové i formální jednoduché komunikační žánry.) Vyprávíš a píšeš podle osnovy. (na základě osnovy vytváří krátký mluvený nebo písemný projev s dodržením časové posloupnosti.) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu |
předpony s-, z- a vz- vyprávění práce s osnovou |
Osobnostní a sociální výchova, kreativita - cvičení pro rozvoj základních rysů kreativity. |
| Anglický jazyk |
Vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, která se týká Velikonoc. Zapojí se do jednoduchých rozhovorů v přítomném čase. |
Oslava Velikonoc u nás a v anglicky mluvících zemích. Dny, měsíce, rozvrh, svátky, denní aktivity. |
Multikulturní výchova. |
| Člověk a jeho svět |
Orientuješ se v historii českého státu. (Rozeznává současné a minulé a orientuje se v hlavních reáliích minulosti a současnosti naší vlasti s využitím regionálních specifik.) Srovnáváš způsob života našich předků v minulosti a současnosti. (Srovnává a hodnotí na vybraných ukázkách způsob života a práce předků na našem území v minulosti a současnosti s využitím regionálních specifik.) Vysvětlíš funkci orgánových soustav v lidském těle. (Využívá poznatků o lidském těle k vysvětlení základních funkcí jednotlivých orgánových soustav a podpoře vlastního zdravého způsobu života.) Vysvětlíš, jak se organismy přizpůsobují prostředí. (Nachází shody a rozdíly v přizpůsobení organismů prostředí.) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu. |
časová osa historie českého státu, vybrané události a osobnosti našich dějin (20. století) způsob života v 1.polovině 20. století lidské tělo - orgány, péče o zdraví, zdravý životní styl podnebné pásy, ekosystémy, přizpůsobivost organismů |
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, Evropa a svět nás zajímá - společné dějiny Osobnostní a sociální výchova, Sebepoznání a sebepojetí - moje tělo, moje psychika. |
| Kultura ducha a těla |
Zorganizuješ pohybovou soutěž. (Zorganizuje nenáročné pohybové činnosti a soutěže na úrovni třídy.) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu. |
organizace soutěží |
Osobnostní a sociální výchova, sociální rozvoj, kooperace a kompetice - rozvoj individuálních a sociálních dovedností pro etické zvládání situací soutěže. |
| Informatika |
Přečteš desetinné číslo a vyznačíš ho na číselnou osu. (přečte zápis desetinného čísla a vyznačí na číselné ose desetinné číslo dané hodnoty.) Narýsuješ rovinné útvary podle zápisu konstrukce. Vytvoříš zápis konstrukce. (narýsuje a znázorní základní rovinné útvary podle zápisu konstrukce.) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu. |
desetinná čísla v řádu desetin a setin konstrukce podle zápisu včetně jeho vytvoření |
|
| Volitelné předměty |
Při poslechu vnímá tón, rytmus, tempo, melodii, dynamiku a v rámci osobních dispozic je dokáže interpretovat. |
Hudebně dramatické aktivity zaměřené na rytmus |
|