Adresa: Londýnská 34, Praha 2, 120 00 · IČ 47 60 97 37 · tel: +420 224 254 784 · e-mail: internet@londynska.cz · Zadání příspěvku


  


Účast na psychoterapeutickém výcviku(nácvikové skupiny) ve dnech 22.2.-23.2.
doprovod: Keřkovská

2.A 10:45- 11:45
Pravidelná návštěva knihovny v Záhřebské.
doprovod: Novotná Kateřina, Kühnová Libuše

2.B 14:00- 00:00
Karneval v družině.
doprovod: Roháčková

2.C 09:50- 10:40
Návštěva knihovny v Záhřebské.
doprovod: Vrbická

2.r. 14:00- 16:15
V pátek půjde II.A, III.B a 4.ročník bruslit na Kulaťák do Dejvic. Je nutné mít s sebou brusle, helmu a rukavice. Půjčovné bruslí je 60 Kč.
doprovod: Bauerová, Mikešová, Uzlová

4.B 09:00- 09:50
Tradiční návštěva knihovny v Záhřebské.
doprovod: Horáková, Reichová

5.A 12:50- 13:30
Pravidelná návštěva knihovny v Záhřebské.
doprovod: K. Benešová

6.r. 14:00- 15:00
Střelecký trénink přihlášených žáků(-yň) z 6. ročníku. Tělocična.
doprovod: Voráč

Zobrazit plán na tento týden

                                                                             
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      
                                      

Školní vzdělávací program - Svobodná základní škola

Základními pilíři našeho vzdělávacího programu jsou:

  • Integrace výuky jednotlivých předmětů, která má žákům umožnit pochopit svět v co nejširších souvislostech.
  • Práce žáků s různými zdroji informací (internet, učebnice, encyklopedie, rozhovory se zajímavými osobnostmi).
  • Poznávání individuálních vzdělávacích potřeb žáků a přizpůsobení se jim - věnujeme náležitou pozornost nadaným žákům i žákům se specifickými poruchami učení.
  • Slovní hodnocení žáků, které má vystihnout právě individuální pokrok žáka za hodnocené období a pomoci mu v jeho dalším rozvoji.
  • Partnerský vztah mezi učitelem a žákem.
  • Spolupráce s rodiči, která je nedílnou součástí práce pedagogů školy. Rodič je chápán jako partner, který může pozitivně ovlivnit dění ve škole.
  • Rozvoj schopnosti spolupráce a komunikace žáků v pracovním týmu. To je mimo jiné realizováno formou celoškolních projektů a tím, že jednotlivé třídy v rámci ročníku úzce spolupracují.
  • Týden jako základní časová jednotka, na kterou je plánována vyučovací činnost.
  • Program prevence proti vlivu nežádoucích jevů na žáky a podpora jejich pozitivního sociálního cítění.

Školní vzdělávací program ke stažení zde.