1.3.2021 - 12.3.2021, 2.r.
13 . 4 . 2021
Očekávaný výstup | Učivo | Další upřesnění |
Český jazyk a literatura | ||
Odůvodňuješ a píšeš správně i/y po tvrdých a měkkých souhláskách. (odůvodňuje a píše správně i/y po tvrdých a měkkých souhláskách v českých domácích slovech) Odůvodňuješ a píšeš správně slova se skupinami dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě. (odůvodňuje a píše správně slova se skupinami dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě – mimo morfologický šev) Vyjmenuješ slovní druhy. (rozlišuje slovní druhy v základním tvaru) Čteš plynule ve vhodném tempu. (čte ve vhodném frázování a tempu literární texty přiměřené věku) Vyjadřuješ své pocity z přečteného textu. (vyjadřuje své pocity z přečteného textu) Rozeznáš rozpočitadlo, hádanku, říkanku, báseň a pohádku. (rozlišuje vyjadřování v próze a ve verších) |
tvrdé a měkké souhlásky pravidla pro správné psaní dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě základní seznámení se slovními druhy poslech literárních textů technika čtení zážitkové čtení a naslouchání, volné vyjádření báseň, pohádka |
Osobnostní a sociální výchova, sebepoznání a sebepojetí - já jako zdroj informací o sobě. |
Člověk a jeho svět | ||
Čteš a zapisuješ přirozená čísla do 100. (čte a zapisuje přirozená čísla do 1 000) Porovnáváš přirozená čísla do 100. (porovnává přirozená čísla do 1 000, užívá a zapisuje vztah rovnosti a nerovnosti) Zobrazíš čísla na číselné ose do 100. (užívá lineární uspořádání; zobrazí číslo na číselné ose) Rozeznáš, pojmenuješ, vymodeluješ a popíšeš čtyřúhelníky a pětiúhelníky. (rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní rovinné útvary a nachází v realitě jejich reprezentaci) Umíš hodiny a orientuješ se v kalendáři. (orientuje se v čase, provádí jednoduché převody jednotek času) Znáš členy své rodiny. (rozlišuje blízké příbuzenské vztahy v rodině, role rodinných příslušníků a vztahy mezi nimi) |
čtení a zápis čísel do 100 porovnávání množství a jejich číselných vyjádření v oboru 0-100 desítky a jednotky ve dvojciferném čísle porovnávání čísel a zápis výsledku porovnání zobrazování čísla na číselné ose v oboru 0-100 číselná řada úsečka, lomená čára, křivá čára čtyřúhelník, pětiúhelník, obdélník určování času základní jednotky času a jejich převody rodina, rodinné vztahy |
Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání - pozornosti a soustředění Osobnostní a sociální výchova, Mezilidské vztahy – péče o dobré vztahy |
Kultura ducha a těla | ||
Využíváš různé výtvarné techniky a materiály. (vyjadřuje rozdíly při vnímání událostí různými smysly a pro jejich výtvarné vyjádření volí vhodné prostředky) Pozoruješ přírodu. (provádí pozorování přírody) Zaznamenáš výsledky pozorování. (zaznamená a zhodnotí výsledky pozorování) |
různé výtvarné techniky a postupy výtvarného vyjadřování, kresba, malba a prostorová tvorba hra s barvou experimentování s různými výrazovými prostředky a materiály pozorování zaznamená a zhodnotí výsledky pozorování. |
Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj, kreativita – rozvoj schopností a dovedností výtvarného vyjádření. |