21.9.2020 - 2.10.2020, 2.r.
19 . 1 . 2021
Očekávaný výstup | Učivo | Další upřesnění |
Český jazyk a literatura | ||
Čteš plynule jednoduché texty. (plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti) Píšeš správné tvary písmen a číslic, správně spojuješ písmena. (píše správné tvary písmen a číslic, správně spojuje písmena) Kontroluješ vlastní písemný projev. (kontroluje vlastní písemný projev) Rozlišuješ věty oznamovací, rozkazovací, tázací a přací a vyslovuješ je se správnou intonací. (rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky) Rozumíš písemnému zadání. (porozumí písemným pokynům přiměřené složitosti) Vhodně se vyjadřuješ slovem, mimikou i gesty. (volí vhodné verbální i nonverbální prostředky řeči v běžných školních i mimoškolních situacích) Souvisle vyprávíš o svých zážitcích. (na základě vlastních zážitků tvoří krátký mluvený projev) |
abeceda technika čtení slov, jednoduchých vět a textů, znalost orientačních prvků v textu úhledný, čitelný a přehledný písemný projev automatizace psacího pohybu návyky spojené s kontrolou a opravou vlastní práce věty oznamovací, rozkazovací, tázací, přací intonace, přízvuk čtení s porozuměním hlasitost projevu, změna tempa řeči mimika, gesta souvislý jazykový projev jednoduchá osnova vyprávění |
Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání cvičení smyslového vnímání, pozornosti a soustředění. Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání – cvičení dovednosti řešení problémů. Osobnostní a sociální výchova, komunikace – řeč těla, řeč zvuků a slov, řeč předmětů a prostředí vytvářeného člověkem, řeč lidských skutků. |
Člověk a jeho svět | ||
Dodržuješ pravidla chování v dopravních prostředcích. (uplatňuje základní pravidla bezpečného chování účastníka silničního provozu, jedná tak, aby neohrožoval zdraví své a zdraví jiných) Písemně sčítáš a odčítáš do 100. (provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel) Čteš a zapisuješ přirozená čísla do 100. (čte a zapisuje přirozená čísla do 1 000) Porovnáváš přirozená čísla do 100. (porovnává přirozená čísla do 1 000, užívá a zapisuje vztah rovnosti a nerovnosti) Zobrazíš čísla na číselné ose 100. (užívá lineární uspořádání; zobrazí číslo na číselné ose) Popíšeš, jak se proměňuje příroda v jednotlivých ročních obdobích. (pozoruje, popíše a porovná viditelné proměny v přírodě v jednotlivých ročních obdobích) Třídíš přírodniny podle společných znaků. (roztřídí některé přírodniny podle nápadných určujících znaků) |
pravidla silničního provozu rizikové situace v dopravě písemné sčítání a odčítání bez přechodu i s přechodem přes desítku v oboru 0-25 čtení a zápis čísel do 25 porovnávání množství a jejich číselných vyjádření v oboru 0-25 desítky a jednotky ve dvojciferném čísle porovnávání čísel a zápis výsledku porovnání zobrazování čísla na číselné ose v oboru 0-25 číselná řada základní změny v přírodě v průběhu roku třídění přírodnin podle společných znaků |
|
Kultura ducha a těla | ||
Využíváš různé výtvarné techniky a materiály. (vyjadřuje rozdíly při vnímání událostí různými smysly a pro jejich výtvarné vyjádření volí vhodné prostředky) Spolupracuješ při týmových pohybových hrách. (spolupracuje při jednoduchých týmových pohybových činnostech a soutěžích) Chováš se bezpečně při všech pohybových aktivitách. (uplatňuje hlavní zásady hygieny a bezpečnosti při pohybových činnostech ve známých prostorech školy) Pozoruješ přírodu. (provádí pozorování přírody) Zaznamenáš výsledky pozorování. (zaznamená a zhodnotí výsledky pozorování) Zvládáš základní plavecké dovednosti. (adaptuje se na vodní prostředí, dodržuje hygienu plavání, zvládá v souladu s individuálními předpoklady základní plavecké dovednosti) |
různé výtvarné techniky a postupy výtvarného vyjadřování - prostorová tvorba hra s barvou pohybové hry různého zaměření bezpečnost při pohybových činnostech – organizace a bezpečnost cvičebního prostoru, bezpečnost v šatnách a umývárnách, bezpečná příprava a ukládání nářadí, náčiní a pomůcek, první pomoc v podmínkách TV pozorování zaznamená a zhodnotí výsledky pozorování hygienické návyky při vstupu do bazénu bezpečný vstup do vody dýchání do vody |
Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj, kreativita – rozvoj schopností a dovedností výtvarného vyjádření. Osobnostní a sociální výchova, sociální rozvoj, kooperace a kompetice – odlišování situací soutěže a spolupráce. |